الأربعاء، 12 فبراير 2014

Mesih'in ortaya çıkışı , İmam Mehdi beyanı.



Mesih'in ortaya çıkışı , İmam Mehdi beyanı.



Yeryüzündeki bütünhalklarınafiş .


Bubüyük Tanrı'nınyıl buhaksız zalimlere vurur yarattı ve Tunusinsanları affetmek olmadığını olmuştur , Fas Kudüs'ü işgal etti
Haksız değil insanlar Sulthm vardı , hattayere güçlerini Phippgua kötüye kendi cihazları için bırakmak ve daha sonra acı alarak onları almak .
Babilliler Tunus , Romalılar , Persler fethetti ve insanlara işkence ve kutsallarınKutsal yok , ama savaş olmadanülkeye giren bir asır sonra herkesiniyi idiPersler kendi gücünü Araplar düşene kadar onlardan birini terk etmedi .
Bugün Buışık değil, aynı zamanda yangın ilearazi girdiBabilliler ve Araplar onun Kutsal Roma intikamını almak için Allah'ınvaadi geldi , Allah kimseninevreninRabbininsevgili evini aştı atlattınız Allah'ınevi Tgua dışarı . Tüm güçleri , yok ,büyük bir savaşta bir araya getiriyor ?
Tanrı'nın İsrail büyük belası yapılmış ve onları herkesi vurdu neden oldu
Onlara orada darbe olmaz , hatta bazıları emretti asla zalimDeccal Faokhzhm bunlardan biri Şeytan ve askerlerikurnazarazikalan bırakır acı Alotgy değil alarak birleştirir .
Her ulushavarilerinsözleriyle Tanrı'nınsözünü ulaştı ve sadece Allah'ın büyük Tanrı bile asla Khan söz bir söz kırmak değil bilerek ne sömürülen , ama onlar unuttum gördüm ki tümsöz ve tatil ile
De değiştirilecektir .
Allah'a ve ailesi duaları ve İslam doğu ve batı olacak barışMessenger öğrendim neAraplar , onlarmülkiyet güç kavga yoldaşları bilesahte peygamberlere Muhammed ve ailesi dualar ve barışhayatında ve ötesinde bu kral iktidar olursa olsun iade veya gösterilen arayanlara yürüyecek olmayacağını biliyordu ve yukarı sürdü dinrahimkan ve öldürülen herkesinkanını döken masum isegün , önce onların kurnaz ve kurnazlık 1400 yaşındaki Burası dininadını Müslümanlarınkanını aldı .
Bu kehanet öğreninceYahudilere gelince yana duymak için hızlı edildi
Belki deiç savaşın çokyapısı ve nasıl ulaşmak için ücretli hangi dünyevi onunpeygamberler için öldürdü ve kirlettikredi ulaşmak buarzu . Ittifak gibi onlarınRomalılar ve acımasızcaRomalılar onları bu set olacağını düşünerek , altı yüzyıl boyunca işkence aranan ile İsrailçocukların kardeşlerine karşı zengin kendilerine vaat edilen devlet
Sirois veRomalılar , bugünpeygamberler ve elçiler Amerika Vzoroa tarihini veKutsal Topraklardan yürüyen veKuran tarafından belirtilenilk yolsuzluk veKutsalelinde Filistin onları almak kadar sona erdi olarak para
Onların dost Araplar .
Buikinci yolsuzluk İnşallah yakında sona erecek .

Büyük kehanet Noel'den öncesekizinci yüzyıldaYahudiler dayanıyordu .
İşaya 48 .
1 « Bu duyun , Yakup Ey ev , Yahudasularında çıktı İsrail adınamisafirler ,Rabbininadıyla yemin ve İsrail'inAllah'ı hatırlamak kim , ne dehakkınıngerçek değil !
2 , Kudüs'ünşehir denir ve İsrail onların Tanrı tabanına. HostsLordu adıdır.
3 Baloliatzaman söyledim beri ve benim ağız çimlenme dışarı gitti . Aniden cevapsız imal .
4 bilgime sen ölçülür , ve demir , bakır ve alnınboyun kasları için ,
5 Ben uzun zaman önce söylemiştim . O geldi Onbotk önce , diye diyorsunuz : Snumei imalatı olabilir ve Mnhota Mspocka emretti .
6've görmek duydum. Sen ilan değil mi? Şimdi önce Bhdathat Onbotk ve Bmkhvaat bilmiyor olabilir .
7 değil uzun zaman önce , şimdi oluşturulan , ve sen diyorsun diyegün önce , bunu duymak istemiyorum : Hani , tanıdığım .
8 duymadım ve bilmiyordum , vezaman kulağınıza kadar açık vermedi beri , ben size yanlış sinsi biliyorum , vekarın bir günahkar olarak adlandırılır .
Benim adım yavaş öfke için 9 , ve Fahri seni yakaladı için böylece tüm klonları öldürmez .
10 Bakın, ben Nqatk ve gümüş değil . Çekirdek sıkıntı Akhtrtk .
Kendim için 11 , kendim için , ben yapmak . Nasıl ismimi desecrate Çünkü ? Benim haysiyet ve başka bir ver .
12 « Beni dinleyin , çağrı Ey Yakup ve İsrail , : ben . Ben ,diğerilk ve ben
13 eller vetoprak kurulmuş , ve benim sağ el ,gökleri yayınladı. Ben birlikte Fikven Adauhen .
14 hepiniz bir araya geldi , ve duymak . Bu söyle ? Rabbi onu sevdi olabilir . Babylon arzusunu yaptı veKeldanikolunda olmak .
15 Ben arayıp konuştu . Ben bunu Vingeh şekilde getirdi .
16 yakın gel . Bu duyuyorum: Benbaşından beri gizli konuşulan değil . O olmadığı için ben » ve şimdiRab beni ve ruhunu gönderdi .
17 BöyleceRabbin senin Kurtarıcı İsrail'inKutsal biri der ki : « Ben senin öğretmeninyararınaAllah'ınız Rab Benim , ve Omishec oşekilde davranır .
Benim emirlerine dinledi 18 dilek , senin barış bir nehir ve havuzları Kljaj deniz gibiydi .
Kum veyavruları Ahhaúk Kahhaúh olarak 19torunları . Biteviye önümde onun adını imha değil .
20 « , Babil'den çıkKeldanilertopraklarından kaçmak . Şarkı bir ses söyledi . Siz bu ilan. Yeryüzününuçlarına Hiauh . Say :Rabbi Jacob Abdo itfa var .
21 onlar tarafından yürüdü hangi Aathoa araziden vermedi . Kaya , sukaya Vfadt yapımından onlara su tutulacak .
22 Hayır Barış ,Rabbin kötü » dedi .


1 « Bu duyun , Yakup Ey ev , Yahudasularında çıktı İsrail adınamisafirler ,Rabbininadıyla yemin ve İsrail'inAllah'ı hatırlamak kim , ne dehakkınıngerçek değil !
2 , Kudüs'ünşehir denir ve İsrail onların Tanrı tabanına. HostsLordu adıdır.
İsrail adınadavetlilerin söyledi .
İsrailadını bilen herhangi , dolayısıyla varlık ( İsrail) üzerine ateş açtı.
Ayrıcaonvarlığı onları kabileleri kaybederken onlar . Onlar bugün de Yahudaoğulları kim Judaskalp çıktı olduğunu göstermektedir .
Insanlar onları davet veuygulamada eksik tarafından herhangi bir dini fenomen ilişkilendirmek için Allah'ınRab adıyla yemin ederim.
Bu nedenle, o söyledi . İsrail'inTanrıgerçeği nedoğru değil kim unutmayın.
Kurtuluşgününde , ve barışarazi Agrroa Altaúqan sıradan müminler için herhangi bir yanlış sadık .
Etiket ve aralarında Balilltk yerArap münafıklar ile tutulmuştu gibi diyor . Onlar Kudüskenti denir ve İsrail onların Tanrı tabanına.
Onlar İsrail adına davetlileri olduğunu söyledikten sonra , onlar İsrail'inTanrı'ya Osnduha Kudüssözde City arasında ve yanlış geçersizdir .
Diyerek .
3 Baloliatzaman söyledim beri ve benim ağız çimlenme dışarı gitti . Aniden cevapsız imal .
4 bilgime sen ölçülür , ve demir , bakır ve alnınboyun kasları için ,
5 Ben uzun zaman önce söylemiştim . O geldi Onbotk önce , diye diyorsunuz : Snumei imalatı olabilir ve Mnhota Mspocka emretti .
Rab diyor ki , ben kim olduğumu söyledim ve ben size boyun kasları ölçülür ve bu konuyu ne de yeteneği yapılan söylemek değil böylece oluşur önce demir ve bakır alnı bu söylediğini biliyor çünkü aniden ince sizin tarafınızdan yapılan
Nor Tsnek (Batı ) için başvurdu vegüçler bunu emretti biri değildir .
Nitekim ,büyük Tanrı İsrail kötülük millet dışarı çıkmak istedi
On kabileler esirleri arındırmak ve ötesindeAllah'ın Messenger , İsa ve annesinin duaları ve barış ile kalıp onları kendisine ve dine inanmak acı bir din ve putperestliğin yerineYaratan'ın dahayaratık ibadet olduğunu insanlara göstermektedirRomalılar,doğru değil .
Çoğunluk inanç ve kurtuluş her biri için bir randevu ve Mesih'inzamanında yeryüzünde daha iyi bir hayat kurmak için .
Deccal ile ceza ve bir veranda yakındadiğerleri.
Ve bunu söyleyerek .
6've görmek duydum. Sen ilan değil mi? Şimdi önce Bhdathat Onbotk ve Bmkhvaat bilmiyor olabilir .
7 değil uzun zaman önce , şimdi oluşturulan , ve sen diyorsun diyegün önce , bunu duymak istemiyorum : Hani , tanıdığım .
8 duymadım ve bilmiyordum , vezaman kulağınıza kadar açık vermedi beri , ben size yanlış sinsi biliyorum , vekarın bir günahkar olarak adlandırılır .
Benim adım yavaş öfke için 9 , ve Fahri seni yakaladı için böylece tüm klonları öldürmez .
10 Bakın, ben Nqatk ve gümüş değil . Çekirdek sıkıntı Akhtrtk .
Dedi . Akhtrtk Çekirdek sıkıntı içinde .
Bu Asaank Kalıcı cevaptır .
Ben bugün yaşıyor önce bu Nbotk burada olmak vardı , ama O'na O'na Antzertamoh tarafından Okhbertmohm ve Bashrtamohm olarak gelmesini söyledim ve ne ile insanlara karşı uyardı ?
Bukompozisyon için toplanan ve sadece uç ve eziyet . Söylemek başında görünmüyortarafı için gözden kaçan insanlar tarafındantarafına bakmak çünkü önce onlardan duymak kalmamasıdır .
Bakın, ben şimdiye kadar bilinen : diyorsun diye bugün önce , bunu duymak istemiyorum .
Eğer elde Çünküanlamak için bugün okumak için istekli konum Ne arzu
Gelecek . Zaman kulağını açmak olmadığından ,
Ben size ulaşmış ne önceden biliyordu, çünkü bu onunyazar olduğunu unutmak
Kez Atminank . Ben , size yanlış sinsi öğrendim
Amacıyla bu oyuncu için ben ( İslam'aAraplarınayrılmasından sonra ) benim adıma sana için bu Amabk . Tzmeetm gecikmeli ve tüm klonları öldürmek yok bu yüzdendünyayı yakalamak denilen inançtopraklardasadece olanlardır.
Ve şimdi ben size zayıf ne Belki bir mümin olmak için yardımcı oldu ve güçlü bir Babashr Bkour sıkıntı haline gelmiştir , ne zamanki ayaklandılaron kabilelerin neden Nqatk biliyorum ve bunun için seni seçti . Çekirdek sıkıntı Akhtrtk .
Alcor - Çekirdek:
Alcor : mangal yas .
Alcor ve göçebe ya da göçebe Badath olduğunu. Kombinasyon : Oquar ve Kieran .
Kour ve eşekarısıkonusu .
Burada alcor veÇekirdek sıkıntı olduğunu.
Bu NqatkKayıp On Kavimler Samiriyeliler'in Afrikalılar Voattiytk kral Vgdrh Bakın, ben kral tekrar Tftnem etmemek için onları Nqatk edenlere vermek olsa Kofk sizin gibiolanlar olmayacak olmayacak .
BunlardanCEATEC haber . Onlar baktı ve onların kalplerini ve Hant Kudsi sağda değil, Otnk için güdük Okhrjtksahte tırmanmaya çünkü.
Kendim için 11 , kendim için , ben yapmak . Nasıl ismimi desecrate Çünkü ? Benim haysiyet ve başka bir ver .
Ben bu yanlış ve kötüleyerek seni benim adını kirletmekten için , razı benim haysiyet ama aileme verin ve Trkimoha Znstmoha bu olmadığını bilmiyorum çünkü benim isim ve benim kutsal bunu.
12 « Beni dinleyin , çağrı Ey Yakup ve İsrail , : ben . Ben ,diğerilk ve ben
Yaptığı ilk konuşmada, 0.1 «bu duyun oldu , Yakup Ey ev , İsrail adınamisafirler ,
Yakup'unikinci ev, Jacob Jacob ,isyankar ( Mesih ) aitev,inanç kendini dışarı değildi konuştu.

12 « Beni dinleyin , çağrı Ey Yakup ve İsrail , : ben . Ben ,diğerilk ve ben
13 eller vetoprak kurulmuş , ve benim sağ el ,gökleri yayınladı. Ben birlikte Fikven Adauhen .
14 hepiniz bir araya geldi , ve duymak . Bu söyle ? Rabbi onu sevdi olabilir . Babylon arzusunu yaptı veKeldanikolunda olmak .
Diyor . Onları bu Told ?
Biliyorum bu kehanet , herhangi bir ben sevdim . Babil'i veKeldanilermülkü olmak arzusunu kim yaptı onu gönderditek , olmayacağını söyle .
Keldaniler Hıristiyanlar buradaKeldani Kilisesi takipçileri
 Irak , Türkiye, Suriye ve Lübnan , yanı sıra bugün Katolik
Avustralya Orobaoamrica .
Babylon ve , tabii ki , İran , Afganistan ve Rusya .
15 Ben arayıp konuştu . Ben bunu Vingeh şekilde getirdi .
16 yakın gel . Bu duyuyorum: Benbaşından beri gizli konuşulan değil . O olmadığı için ben » ve şimdiRab beni ve ruhunu gönderdi .
Size bu konuşma geldiği ben size gönderilen burada beyan .
Mesih'in bir beyanı beklenen görünüm veruhunkrallık
Allah İsa ve annesinin duaları ve barışMessenger .

Benim emirlerine dinledi 18 dilek , senin barış bir nehir ve havuzları Kljaj deniz gibiydi .
Kum veyavruları Ahhaúk Kahhaúh olarak 19torunları . Biteviye önümde onun adını imha değil .
Burada Yahudaçocukları ele siz Osgeetm benim emir olacağına görmek için onlara diyor
Vtkon deniz harika bir arazi ile dolu havuzları doldurmak kadar su ve doğruluk gibi yaşamak .
Kum ve tohum yavru Kdhirah Yakup onun ismi bana önünde imha değil şimdi seçildi ve .
20 « , Babil'den çıkKeldanilertopraklarından kaçmak . Şarkı bir ses söyledi . Siz bu ilan. Yeryüzününuçlarına Hiauh . Say :Rabbi Jacob Abdo itfa var .
İşteIrak halkı vePersler , Türkler ve Ruslar ve Hıristiyanlar sipariş
Ona veKutsal Topraklar alkış ve başladığınıdünyayı duymak için tümdünya üzerinde Arfoh yakınlaştırma çevirin.
İmam Mehdi Tanrı ve İsa'nınRuhu , barış ikisinden de üzerine olsun .
NeredeRabbin Kutsallar Kudüsgerçek Kutsal birev.
Jundallah değil eşekarısıtopraklarda Jacob .
Nerede Musa ve ailesi dualar ve barışmezar .
Ve İbrahim ve onun soyundan barışvelilerinmezarları onlara nerede olmak .
Nerede İsa ve ailesi dualar ve barışçarmıha .
Neredeinşaatçılar reddettitaşıdır .
Neredeyolİncil .
Neredebüyük hac nerede yeryüzünde Allah'ınbacak .
Inn Adem ve Nuh'un Gemisi onlara bereket ve barış koydu nerede .
Nerede slalom Qubool Yüce Allah daha yeryüzündeen iyi yer .
Güçler açısından Yüce Allah inerler.
Nerede Tanrı tezahür ve onun güç ve otorite tarafından yeryüzünde onun krallığını ilan edecek .
Nerede o olmadan barış olmaz barışkenti .
.
21 onlar tarafından yürüdü hangi Aathoa araziden vermedi . Kaya , sukaya Vfadt yapımından onlara su tutulacak .
22 Hayır Barış ,Rabbin kötü » dedi .
Bu sonra gelir .
İşaya 49
1 O Cezayir , beni dinleyin , ve uzaktan kulak , Ey ulusları vermek :Rabkarın beni aradı . Anneminbağırsakları benim adım söz ,
2 ve ağzımda keskin bir kılıç yapmak . Onun elinin altında ve bana yapılan Bona Lampreia paylaşıyor . Knanth Okhvana içinde .
3 Ve bana dedi ki : « Ben yüceltilmiş olacak kime kulum , İsrail , vardır » .
Bana gelince 4 , dedim : « boşuna yorgun . Void ve benim yeteneği Ffenat boş . Ama Rabbin ile benim sağ ve Tanrım » ile benim iş .
5 Ve şimdiRab Jacob dönmek için , Jabla onukarın bir köle dedi, İsrail VotmagdRabbingözünde ona katılır ve Tanrım benim gücüm oldu .
6 Ve dedi : « Jacob Lord Mahfozi İsrailkabileleri kurmak benim küçük köle olmak . Butoprak » uçlarına benim kurtuluşum içinmilletlere bir ışık yaptı .
7 BöyleceRab Fadi İsrail'i , Kaddosh ,kendini aşağılanmış ,millet için nefret , Abdul zorbalar der : « canvassers kralları görüldü . Fasadjadon Heads . Sana » seçtisekreteri ve İsrailKutsal biri olanRab , için .
Ben başvuruzaman içinde size cevap « ​​, ve kurtuluşgününde sana yardım ettim : 8 BöyleceRabbi der . Vahfezk veprairiesmülkiyetsahipliğine ,toprak kurmak için , sizeinsanların bir antlaşma yapmak
9mahkumlara söyleyerek : dışarı gel. Karanlıkta olanlar için : gösterdi. Yollarda ve tüm yaylaları sürüler bakımında .
10 aç ne de susuzluk gitmek , ne sıcak ne degüneş onları vurur , o merhamet çünkü su Jordhm yayların onlara rehberlik yoktur .
11 Ve ben bütün dağlar bir yol ve Mnahja artış yapacaktır .
Uzaktan gelenler , veKuzey ve Fas'tan gelen bu ve Senem » karadan olanların 12 .
13 Sing , ey göklerin ve , Ey toprak sevinirler . Rab halkını teselli indirdiği Çünkü ,dağlar Baltrnm germek ve merhamet Bause için dua .
14 Zion dedi : «Rab beni terk ettiniz , ve Sir beni unuttu » .
15 « Bir kadının hemşirelik çocuğunu unutabilir miyiz , onun rahmindenoğlu üzerinde merhamet yok mu? Hatta Elbette onlar seni unutmayacağım , unutmak olabilir .
16 Hani ,avuç içi Nakectk üzerinde . Osoark hep önümde .
17 Bankalar daha hızlı olabilir . Hadmuk ve Mkhrbuk dışarı .
18 Gözlerinizi yukarı kaldırın ve çevrenizdeki bakın. Bunların hepsi bir araya toplandı , onlar size gelir . Yaşadığım gibi ,Rab sen koyu mavi giymek hepsi , ve onların gelin Taatntqan , diyor .
19 Khrbak ve Brarak ve arazi Jarapk , artıknüfus sıkı konum ve Mbtalok yayılan .
20 da kulakları Zqlk oğulları diyor : Ali dar bir yer. Bana yaşamak içinarayışı .
21 kalbinde Vtcolan : Benim için doğmuş ve ben yaslı ve çorak duyuyorum olanlar sürgün ve kovulmuş ? Den kaldırdı olanlar ? Bakın, ben yalnız kaldı . Nerede onlar ? » .
« Bakın, ben Raata düzenlenenuluslar ve halklar için elimi yukarı kaldırın , çocuklar kucaklarında geleceğini veomuzlarında kızları hamile : 22 BöyleceRabbi der .
23 ve krallar Hadhanak Sadathm Mredatk olacak . Yeryüzüne yüzleri sizi ibadet , ve ayaklarının tozunu yalamak , ben utanılacak Mentzeroh » olamazRab , olduğumu bileceğim .
24güçlü ganimet sizi soymak mı ? Al - Mansouresaret kaçmak mı ?
25 BöyleceRab bunu der ki : « bilekudretliesaret ve yıkıcı bir kaymayağma götürmek . Ben Okhasam Mkhasamk samimi ve çocuklar ,
26 Zalmik et ve kendilerini beslemek ve Slav gibi sarhoş kanlarını olsun , benRab Kurtarıcı duyuyorum tüm insanlığı öğretir , ve Kurtarıcı Aziz Jacob » .
Için Yüce Tanrı bulutlarınen az şüphe Cezayir Sweet Heart Barış Vakfı koluna sadık kalması için değil hangi Sigsl Toprak ve saflaştırılmış Valtsama Cezayir ve Allah'ınkelimesi Ialokabilelerinyenilenen gücü Allah'ın ve dinin tümdüşmanları hangi Ngesha .
Valtsama Cezayir Tanrı onları soydular onun sözünü getirdi.
Bayrağını yükseltmek üzere Afrika'nın Fletkdm aşiret çocukları yok ama tanrı Allah ve barış tüm insanların kurtuluşunahakkıdır .

6 Ve dedi : « Jacob Lord Mahfozi İsrailkabileleri kurmak benim küçük köle olmak . Butoprak » uçlarına benim kurtuluşum içinmilletlere bir ışık yaptı .
Türkiye ve Almanya, İran , Irak , Hindistan, Afganistan , Mısır ve Yemen'de yerinden onlarıbütün Kuzey Afrikaçocuklarınon kabileleri davet , ancakyeryüzündeki bütün halklar için bir çağrı değildir .
Ben Afrikalı bir ev küresel evdeyim.
Veaynı duyguları taşıyan , ancakAllah'ın kelimesi değil, Allah için biri bile kendimi tarafından emriyle var yok .
Her insan benim çocuklarım olmak ve benzaman size göstermek içinhakkını sağlamak içinşimdiye kadar bilimsel araçlarınvarlığı yalan değil mi tüm talepleri ilebabanadoğru sözcüğü vehakkını Bente Kutsal Topraklar duyuyorum.
7 BöyleceRab Fadi İsrail'i , Kaddosh ,kendini aşağılanmış ,millet için nefret , Abdul zorbalar der : « canvassers kralları görüldü . Fasadjadon Heads . Sana » seçtisekreteri ve İsrailKutsal biri olanRab , için .
Ben bir Sünni bir Şii benim selefi ben bir Yahudi ben bir Hıristiyan olduğumu söylemedim değilim demedim değilim ama Allah İbrahim'indinine dik Müslüman buyurduğu ve ailesi dualar ve barış ben Allahbütün birini ortaya koydu şeyi inanıyorum ben demedim değilim demedim değilim demedim çünkü Tanrıkelimesi hakkı için nefret ve her bir parselinSekreterliği .
Bu hapsedilmiş ve OmaqonaRönesans ve Rönesans Hareketihareketimütevelli için adaletsizlik her türlü ne onun ilkeleri Aadtha Aftrt onları ortaya için .
Ama Tanrı Mead başarılı olmaz bana söz verdi .

14 Zion dedi : «Rab beni terk ettiniz , ve Sir beni unuttu » .
15 « Bir kadının hemşirelik çocuğunu unutabilir miyiz , onun rahmindenoğlu üzerinde merhamet yok mu? Hatta Elbette onlar seni unutmayacağım , unutmak olabilir .
16 Hani ,avuç içi Nakectk üzerinde . Osoark hep önümde .
Diyerek .
25 BöyleceRab bunu der ki : « bilekudretliesaret ve yıkıcı bir kaymayağma götürmek . Ben Okhasam Mkhasamk samimi ve çocuklar ,
26 Zalmik et ve kendilerini beslemek ve Slav gibi sarhoş kanlarını olsun , benRab Kurtarıcı duyuyorum tüm insanlığı öğretir , ve Kurtarıcı Aziz Jacob » .
Buyarışma Tunus Kutsal Topraklara her içindir .
Şu anda bizim çocukların zihinlerini oynamıştırAraplar onlardan sonradoğru şeyleri yalanladılar ve onları bozdu ve onlar unutmuşhalifelik Suriye ve Tunus'tan başlayacak söyledim olarak onlara yalan söylediğiniAhamin zaman Aldjolh Fenike ve Kartaca biri .


Duymak için bu bile Gelişmiş Fletkdm eğer .

İşaya 50
1 BöyleceRabbi der : « Annen nerede boşandıktan boşandıkitap , ya da onu sattı dikkat Grmaúa nedir? Suçlarınız BATM var vegünahları için anneni boşanmış için , Hani .
2. Neden geldin ve bir insan aradım ve kimse cevap yok ? Elimi kurtuluş için kısalır ? Kaydetmek içinyeteneği değil mi ? Bzgertadenizi sertleştirmek Hani . BenRivers vahşi yapmak . Bu bir kalınlıkta değil, su ve susuzluk kalıp kokuyor .
Koyu gökyüzü aşınma ve tarama kapak yapınız » 3 .
4 Sayın Rab o Ogat Almaaa kelimeyi bilmek banaöğrenenlerindil verdi . Ben Kalmtalim duymak , her sabah kulak uyanıyorum.
5 Bay Rab , benim kulaklarınızı açın ve ben Oaand vermedi . Geri arızalı değil.
6 Natvin içinsmiters sırtımı , ve benim yanakları yaptı . Yüzüm utanç ve tükürme değildi .
7 VeRab Tanrı bana yardımcı olur , bu yüzden ben utanmıyorum . Bu yüzden yüzümü yapılmış ve ben utanmıyorum Kalsoan biliyordu .
8 , Abrrna yakın olan . Ikhasamna Kimden ? Ntuaagaf için ! Kimsahibi bana uygun mu? Ileri gelmek için !
9 Hani ,Rab Tanrı bana yardımcı olur. Beni yöneten kim kimdir ? Tüm Kalthob Leblon Hani . Güveler onları yemek .
Size 10Rabbinin korkuyor ,kulununsesini duymak ? Kimi karanlıkta yürür ve yanmıyor ? Rabbininadını Fletkl ve Allah'a dayanmaktadır .
11 Hey sen , tüm bu , Kadhan yangın , Almtntqan Bashrar ,ışık yürüyün ve Narkm Bacharar hangi Oqdtmoh . Elime bu çıktı . Acı Tdtjon .


1 BöyleceRabbi der : « Annen nerede boşandıktan boşandıkitap , ya da onu sattı dikkat Grmaúa nedir? Suçlarınız BATM var vegünahları için anneni boşanmış için , Hani .
 Burada onlarla kesti antlaşma belirtti Tanrı Araplar Bektabhm talep ediyorlar
Kendi heveslerine uyan ve onunlaantlaşma ihanet ederse .
Yoksa biz ciddiye yargılamak ne kıyametgününe iman
Bir Özlem liderini hangi yapmak
Ya da ortakları dürüst olduklarını onların ortakları gelmesine izin
Gün bir bacak onlar secde edemez iddia ortaya
Mahzun gözleri ve onlar Somon secde iddia onları çok utanç şarj edildi
Vdhirna nerede 0,44 dan bilmiyorum . Stylus bu modern Snstdrjhm yatmaktadır .
Yeminler Ben yemin sözleşmeleri vardır .
Her ulus ve Mekke ,kutsal birArap çağ kıyamet Allah'ın vaadi olan Tanrı'nın antlaşma , ama Tanrı bu Atbauhm kim eşleri onları edelim ve Asedkohm Allah'ınkelimesini sol uymamak olduğunu söyledi .
Aynı zamanda burada bir bacak sözü ve kişi başına bacakları , bir ulus dursun . Veorijinal anlamı Çünkü o gün . Tanrı ve barıştemelidininkökeni olduğuyapısını ortaya koymaktadır söyledim . Vetapınakta secde iddia , onlar Bu Fas kendi ülke engellemekişidir onları Bkipriaúhm büyümek değil çünkü secde oldu onlar var. bunun Fterhgahm aşağılama . Yüce Allah da bu modern yatan uyardı ve onlar düşünüyorum, çünkü o Sistdrjhm Aalouna için bir yer olmadığını teyitKutsal Evi
Filistin'de İslam. Onlara bir yabancı olduğu ortaya çıktı ve bir yabancının bir yabancıya geldi geri geldi .
Bu kitap onların anne , Umm Al - Qura boşamak .

2. Neden geldin ve bir insan aradım ve kimse cevap yok ? Elimi kurtuluş için kısalır ? Kaydetmek içinyeteneği değil mi ? Bzgertadenizi sertleştirmek Hani . BenRivers vahşi yapmak . Bu bir kalınlıkta değil, su ve susuzluk kalıp kokuyor .
Koyu gökyüzü aşınma ve tarama kapak yapınız » 3 .
Burada su Allah'ınkelimesi ve Tanrıruhunun kara hayatında bulmuyorum bu yüzden her şeyi ne verdi sonra aç bırakır mümkün Bzgerh biridir .
Bu detay ne Fas veOrientinsanlar içinKuran'da geldi .
Şüphesiz Blonahm Bllona sahipleri cennete yemin olarak , çünkü Barmnha Msubhan
hariç değil
Uykularında RBCKariyer Vtaf
Kabam oldu
Vtnadoa Msubhan
Hrzqm üzerinde Agdoa size zor olan ise
Onlar Atkhaveton gitti
Yani bugün zavallı Adkhalnha yok
Aciz ve surat yapamaz
Dediler onlar Anna yanlış gördüm
Ama biz yoksun
Eğer Tsobhon değilorta bir daha az ağrı
Rabbimiz biz zalimler olduğunu söyledi Övgü
Birbirine Atlomon döndü
Dediler ki : Ey ve Wilna , biz Tagan vardı
Umut Rabbimiz Abdlna iyi olanlar elbette Rabbimize istekli olduğunu
Yanı sıraacı ve dahaahiret azap onlar .33 . Surat kalem bilselerdi .
İmam Mehdi , Yahudiler , Araplar ve Hıristiyanlar meydan var gibi görünmektedir
Onun dil üzerine konuşmak istiyorum .
4 Sayın Rab o Ogat Almaaa kelimeyi bilmek banaöğrenenlerindil verdi . Ben Kalmtalim duymak , her sabah kulak uyanıyorum.
5 Bay Rab , benim kulaklarınızı açın ve ben Oaand vermedi . Geri arızalı değil.
6 Natvin içinsmiters sırtımı , ve benim yanakları yaptı . Yüzüm utanç ve tükürme değildi .
7 VeRab Tanrı bana yardımcı olur , bu yüzden ben utanmıyorum . Bu yüzden yüzümü yapılmış ve ben utanmıyorum Kalsoan biliyordu .
8 , Abrrna yakın olan . Ikhasamna Kimden ? Ntuaagaf için ! Kimsahibi bana uygun mu? Ileri gelmek için !
9 Hani ,Rab Tanrı bana yardımcı olur. Beni yöneten kim kimdir ? Tüm Kalthob Leblon Hani . Güveler onları yemek .
Size 10Rabbinin korkuyor ,kulununsesini duymak ? Kimi karanlıkta yürür ve yanmıyor ? Rabbininadını Fletkl ve Allah'a dayanmaktadır .
Ve aslında ben dinlerarası diyalog Snina katılmış ve onlar aslında aldatılmış inançsızlar çünkü boşuna onların sözlerini ve eylemlerini gitti tüm bilim adamlarını toplamak tüm bu meydan .
Ve nasıl Allah'ınkelimesi ,kâfir büyük Tanrı'nınsözlerini anlar ?
Ama Allah'a ve yoldan zalimlere gitti ve barış yerine , iyi ve kötü , ama onları savaşa yol açmıştır halkların Onun Word inanmaksadıkitiraz .

11 Hey sen , tüm bu , Kadhan yangın , Almtntqan Bashrar ,ışık yürüyün ve Narkm Bacharar hangi Oqdtmoh . Elime bu çıktı . Acı Tdtjon .
Bubatı haline gelmiştir Allah'ın sözüne yanıt vermedi İsrail'deAraplar veYahudilerinfestivali yoldan bugün ve Sadtdja olduğunu.
Yıldırımdoğu ve batıdan gelen gibi için , görünür


Bu yüzden deİnsanoğlu'nun gelişi olacaktır


26 AmaBaba'nın benim isim gönderecekYorgan ,Kutsal Ruh , O, size her şeyi öğretecek ve size söylediğim her şeyi size hatırlatacaktır .
27 «Barış seninle bırakın . Benim barış veririm . Dünya verir gibi sana vermek yok değil . Kalpleri sorunlu ya da korkmayın .
Ben gitmek ve daha sonra size gelip : 28 Sana söyledim duydum . Eğer beni seviyorsan benBaba benden büyüktür , çünküBaba'ya gidiyorum dedi çünkü, sevinirler .
29 Ve şimdi ben bunu inanıyorum bile , daha önce söylemiştik .
Shalal Hash Baz .
Mohamed Allam din.
M d h m p l a m a l d n j = 13 karakter .
Bir St h b g = 13 karakter için bir M e t j St .
Kuran'da adı.
Allam .

RBI doğru görünmeyen çekim olduğunu söyle
Köken hemen geri ve batıl geldi ne dersiniz
Güdümlü Fbma o yakındaki dinler ve Tanrı önerir ama ben sadece kendimi yoldan yanıltılmış olduğunu söyle
Bu panik ve Foote yakındaki alınan görmek değil
Ona inanan ve onları uzak bir yerden kapışmak çünkü dediler
Uzak bir yerden görünmeyen atarak onu inkâr
Ve onlara ve ne o Bohiallm yaptığı gibi onlar şüphe balık 0,54 . Sheba vardı önce onlar arzu arasındaki hileler .
Tanrı görünmeyen hakkı bildirilecektir . Görünmeyen olan Allah'ın farkında ve bu
Aslındagörünmeyen dünyanın değildiler .
Bu ayetlerdeArap devrimlerininişareti .



Mohamed Allam din askeri

ليست هناك تعليقات: